رویه های بازگرداندن کالا
انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریعتر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد ، در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
بازگرداندن کالا ( تعویض ویژه کالا )
در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری، باید انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد.
تمامي محصولات خريداري شده توسط مشتريان در صورتي که بسته بندي آن باز نشده باشد تا ۷ روز بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل امکان مرجوع کردن و همچنين تعويض کالا را دارند ، لازم به ذکر است که هزينه پرداختي توسط مشتري پس از مرجوع کردن کالا پس از انجام هماهنگي هاي لازم حداکثر تا ۲۴ ساعت به حساب مشتري بازگردانده خواهد شد ، در زمینه باز گرداندن کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرفکننده، هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.
در راستاي پس دادن کالاي خود بايستي تمامي قطعات و اجزا کالا پس داده شود ، بنابراين کالا بايستي در وضعيت و شرايط روز نخست (پلمب) همراه با فاکتور خرید به فروشگاه بازگردانده شود.
اشکالات فنی کالا
این امکان وجود دارد که مشتریان پس از خرید ،۴۸ ساعت مهلت تست فنی کالای خریداری شده را دارند که در صورت وجود ایراد فنی در مهلت مقرر با بخش فنی تماس گرفته تا کارشناسان ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل کنند در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
- این سرویس اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی شود.
- برای ارسال کالای دارای ایراد فنی ، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
- در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- بدیهی است پس از زمان مقرر ، ارائه خدمات در خصوص کالای معیوب متوجه شرکت گارانتی دهنده می باشد.